آموزش علوم ذهن و هیپنوتیزم@masoud.t3

آموزش علوم ذهن و هیپنوتیزم@masoud.t3

علوم ذهن و هیپنوتیزم آموزش هیپنوتیزم/برونفکنی/ چشم سوم و قدرت ذهنی

آمار سایت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 77
  • بازدید دیروز : 63
  • بازدید کل : 774818

تغذیه و رژیم غذایی در چی کونگ


بدن براي دو منظور متفاوت به غذا نياز دارد: يکي سوخت براي توليد انرژي و ديگري دريافت موادي براي ترميم بافت هاي فرسوده و احيانا در سنين پايين، جهت رشد و نمو.براي ساخت و ترميم بدن به چهار گروه از مواد غذايي نياز داريم که عبارتند از:

1- مواد پروتئيني يا ترکيبات ازت دار 2- کربوهيدراتها ، يا مواد نشاسته اي 3- مواد چربي يا هيدروکربن ها 4- مواد معدني

اين مواد چهارگانه در مقام قياس بين غذاهاي گياهي و خوراکي هاي گوشتي، در غذاهاي گياهي با تنوع و فراواني بيشتري يافت مي شوند.

مهمترين منابع تامين پروتئين از گياهان بدون نياز به کشتار يا آزار حيوانات ، عبارتند از: انواع حبوبات از جمله( نخود، لوبيا،عدس و....).-بسياري از مغز ها مانند( پسته ، گردو، بادام و...).

مهمترين منابع توليد مواد قتدي و نشاسته اي عبارتند از: انواع نشاسته ، شکر،عسل،آرد گندم،بلوط،برنج ساييده نشده و سيب زميني در ميوه ها و سبزيجات علاوه بر انواع مواد معدني لازم، مقدار زيادي هم هيدروکربن وجود دارد.ضمنا سبزي ها و ميوه ها ذخيره قليايي بدن انسان را حفظ کرده و به اين ترتيب در دفع مواد زايد از جمله انيدريدکربنيک از ريه ها موثر هستند.

 

من به اين مسئله اشاره مي کنم که هر چند انسان هاي گوشتخوار اندامي تنومند و قوي تر دارند ولي مقاومت آنها در برابر بيماري ها به اندازه انسان هاي گياه خوار نيست.

 

اگر انسان بخواهد، مي تواند بدون کشتار و آزار حيوانات يک تغذيه سالم و طبيعي داشته باشد، نعمات خداوند بيشمار است و سفره او بسيار غني و گسترده با انبوه ميوه ها ، سبزيجات ، دانه هاي روغني، عسل و صدها فرآورده آن مي توان تمام نيازهاي طبيعي را اعم از کالري،مواد معدني و انواع ويتامين ها را تامين کرد در واقع منبع و منشا تمام غذاها گياهان هستند.در واقع خوردن غذاهاي گياهي ازجمله ميوه جات بيهوده ما قسمت هاي زيادي از آنها از جمله پوست ميوه هايي مانند سيب ، گلابي ،

خيار و... را به دور مي اندازيم مثلا اگر شما در موقع خوردن پرتقال يک تکه از پوست آن را کاملا بشوييد و بخوريد از عطر و طعم آن بسيار لذت مي بريد. برخي از خانم هاي خانه دار از اين پوست هاي معطر و خوشمزه مربا تهيه مي کند يا پس از رنده کردن آنها براي معطر کردن مرباهاي ديگر از جمله مرباي هويج از آنها استفاده مي کنند. مسلما افراد با ذوق موارد استفاده متعدد ديگري را هم

مي توانند با ترکيب پوست هاي معطر و خوشمزه انواع مرکبات پيدا مي کنند. يا اگر پوست پرتقال را کاملا رنده کرده و به عسل اضافه کنيد يک خوراکي بسيار خوشمزه و مفيد تهيه مي شود.چرا ما بايد گروهي از حيوانات بي پناه و دوست داشتني را هر روز براي تهيه غذا قتل عام کنيم؟ چرا با وجوديکه اينقدر مواد غذاي متنوع در دسترس ماست ، بايد گروه گروه حيوانات را به کشتارگاه بفرستيم در حالي که عده زيادي از حيوانات رفتن به سوي کشتارگاه را احساس مي کنند برخي از آنها را من خود مشاهده نموده ام که ناله هاي دلخراش در مسير راه مي کشند و بعضي مانند گاو ها ديوانه وار فرار کرده و در راه فرار با هر فردي که مانع گريز آن ها مي شود به قصد کشت مبارزه مي کنند- چطور ما به خودمان اين حق را مي دهيم که آفريده هاي معصوم و بي پناه خداوند را بزاي تهيه غذايي که حتما به آن نياز داريم نابود کنيم آيا تغذيه صحيح ارزش اين همه خونريزي را دارد؟ چرا ما نبايد رحم و شفقت داشته باشيم،انساني که فکري سالم داشته باشد هيچ گاه به حيوانات بي آزاري که قصد صدمه زدن به او را ندارد، به قصد کشتن حمله نمي کند موقعي که با قاشق و چنگال تکه هاي گوشت

خونابه دار را مي خوريد به اين مطلب بيانديشيد به حيواني فکر کنيد که با درد و وحشت منظره سر بريدهخويش را مشاهده کرده و سپس با دست و پا زدن مراحل جان کندن را پشت سر گذاشته است. تجربه نشان داده کساني که به گياه خواري روي آورده اند،بعدا به ندرت به گوشتخواري رجعت

کرده اند خوردن سبزيجات و ميوه ها روحيه صلح طلبي و آرامش را در حيوانات علفخوار مانند: آهو-اسب-خرگوش و غزال و شتر به وجود مي آورد و خوردن گوشت در حيوانات گوشتخوار مانند گرگ، کفتار، پلنگ، خرس و..... روحيه زورگويي،تهاجم و بي قراري را پديد مي آورد در انسان ها و جوامع گياه خوار و گوشت خوار هم اين پديده محسوس است. انسان گيا خوار خيلي آرام تر متين تر و صبورتر است تجربه تاريخي و زندگي صد ها ميليون انسان گياه خوار در چند کشور آسيا به خصوص چين بدون نياز به گوشت عمري طولاني ، با نشاط، با آرامش، و بدون خشونت را پشت سر گذاشته اند نمايانگر اين حقيقت است که مي توان بدون قتل و آزار حيوانات هم تغذيه کرد البته گياه خوار هيکل گنده و پروار پيدا نمي کنند اما اگر چاقي که منشا بسياري از بيماري هاي تغذيه اي است پديده مطبوعي است؟ انسان طبعا گوشت خوار نيست زيرا مثل ساير گوشخواران پنجه ها و دندان هاي درنده ندارد و از خوردن گوشت و خون طعمه خود اکراه دارد دستگاه گوارش انسان هم مانند حيوانات گوشتخوار نيست.

انسان هاي عصر ما به صورت هاي مختلف تغذيه سالم و طبيعي را رها کرده و به روش هاي مصنوعي ، صنعتي و پر عارضه روي آورده اند در بسياري از خوراکي ها به نام تصفيه کردن، تغييرات نامناسبي

مي دهند. قسمت هاي بسيار مفيد گندم و برنج در جريان اين تصفيه ها از آرد آنها جدا مي شود. سبزيجات و ميوه هاي سالم را با اضافه کردن نمک، سرکه، مواد نگهدارنده، رنگها، طعم ها و عطرهاي مصنوعي و غالبا خطرناک به نام ترشي ، مربا، کنسرو و.... به بازار مصرف عرضه ميکنند. همانطور که شکر و مربا زيان بخش است نمک هم با اثرات نا مطبوع در قلب و عروق و ايجاد فشار خون براي بدن خطرناک است. ترشي اشتها آور است در حالي که عده زيادي از افراد جامعه از چاقي رنج مي برند استفاده از ترشي چه فايده اي دارد؟

 

اگر بحث را ادامه دهم ، بايد به بستني پر از شکر و خامه، ساندويچ هاي تهيه شده از گوشت هاي پر چربي و خيارشور و اقسام شيريني هاي ناسالم اشاره کنم البته ما جزئي از جامعه اي هستيم که اکثريت آنها گرفتار و قرباني تغذيه ناسالم و غير طبيعي هستند. ما مي توانيم خودمان را از آنها يا ارتباطات اجتماعي و خانوادگي را با آن ها قطع کنيم حسن سياست و خوشرويي مي توان کارها را به صورتي فيصله داد.

  انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1378

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کردستان - شهرستان سقز mtcfilm@gmail.com 09396258748

جهت آموزش قدرت های ذهنی به پیج اینستاگرام مراجعه فرمایی.@masoud.t3

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما